Szolgáltatásaink

Testreszabott szoftverfejlesztés, éttermi rendszerek, weboldalkészítés és készletkezelő szoftverek.

Szoftverfejlesztés

Modern, egyedi szoftverek készítése, amelyek megfelelnek az ügyfelek igényeinek és elvárásainak.

szoftverfejlesztés sansoft-nál, programozók ülenk a számítógép előtt
szoftverfejlesztés sansoft-nál, programozók ülenk a számítógép előtt
Weboldalkészítés

Professzionális weboldalak tervezése és fejlesztése, hogy vállalkozása online jelenléte erősödjön.

Készletkezelő szoftverek, gyártástervezés, étterem rendszerek, mind a hatékonyság növelésére.

Ipari és irodai szoftverek
villamosbiztonsági felülvizsgálatról készített weblap, sansoft
villamosbiztonsági felülvizsgálatról készített weblap, sansoft
raktárkezelésben használt szoftvert néz a raktárban lévő laptopon, férfi kék pólóban
raktárkezelésben használt szoftvert néz a raktárban lévő laptopon, férfi kék pólóban

Éttermi szoftver

Az éttermi rendszerünk segítségével egyszerűen és hatékonyan kezelheti vendéglátóhelyét.

Megoldásunk tipikusan kisebb vendéglátó egységek kezelésére lett kifejlesztve, ahol eddig esetleg nem volt ilyen megoldás, de az NTAK miatt kötelezővé vált.

Alap verzió

Ingyenes alaprendszer, amely tartalmazza az éttermi működés legfontosabb funkcióit

Prémium Verzió

Testre szabott, bővített funkciókkal rendelkező verzió

Sansoft éttermi rendszer alap verziójáról képernyőfotó
Sansoft éttermi rendszer alap verziójáról képernyőfotó
 éttermi rendszer prémium verziójáról képernyőfotó
 éttermi rendszer prémium verziójáról képernyőfotó

Rendelések egyszerű kezelése

Alapvető pénztár funkciók

Készletnyilvántartás

Éttermi rendszerünk két verzióban érhető el

Minden alapfunkciót

NTAK és pénztárgép integrációt

Vizuális asztaltérképet

Kiszállítás kezelését

Részletes riportokat

Többszintű jogosultságkezelést

Gyakori kérdések
Éttermi szoftver

Miért van szükségem éttermi szoftverre?

Az NTAK (Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ) jogszabály értelmében minden vendéglátóhely köteles digitális rendeléskezelő rendszert használni.
Éttermi rendszerünk nemcsak megfelel a jogszabályi előírásoknak, hanem hatékonyabbá teszi vendéglátóhelye mindennapi működését is.

Mennyi idő alatt üzemelhető be az éttermi rendszer?

Tipikusan 1-2 hét alatt teljes mértékben beüzemeljük a rendszert. Ez tartalmazza a telepítést, az alapbeállításokat, a menü feltöltését és a személyzet betanítását is.

Mi a különbség az ingyenes alap verzió és a prémium verzió között?

Az alap verzió ingyenes és tartalmazza a rendelések kezelését, alapvető pénztár funkciókat és készletnyilvántartást. A prémium verzió kiegészíti ezt vizuális asztaltérképpel, kiszállítás kezeléssel, részletes riportokkal és többszintű jogosultságkezeléssel.

Valóban ingyenes az alap verzió? Vannak rejtett költségek?

Az alap verzió valóban teljesen ingyenes. Nincsenek rejtett költségek, havi díjak vagy tranzakciós jutalékok. Az ingyenes verzió élethosszig használható.

Mi történik, ha leáll az internet? Működik offline módban is?

A rendszer offline módban is képes működni alapvető funkciókkal. Az internetkapcsolat helyreállása után automatikusan szinkronizálja az adatokat.

Van garancia a rendszerre?

Igen, minden programozási hibára élethosszig tartó garanciát vállalunk.
Megegyezés szerint vállalunk 24 órán belüli válaszidővel support szolgáltatást.